Ola Långstrump

Ja, just nu sitter jag här och känner att min pappa är stark som Pippi Långstrump. En Ola Långstrump helt enkelt. Han är helt klart en av de tuffaste, starkaste och bästa som jag vet. Massa behandlingar och han bara kör på. Utan att gnälla, utan att tveka. Han kör sitt race, med de svårigheter som finns. Det är tufft, han är en tuffing. Men det har jag ju alltid vetat. Han är ju min pappa liksom. Pappa Ola är ju känd för att vara en coolingkille, det vet ju alla. Och om någon mot förmodan skulle ha missat det av någon konstig anledning, så vet de om det nu i alla fall, och det skulle då vara på tiden. Cancer är en jävla skitsjukdom, verkligen så fruktansvärd. Finns inget annat att säga om det. Heja pappa, du är bäst! Glöm aldrig det!
BildBildBild

2 kommentarer

  1. Håller med bästaste i hela världen. En fighter utan dess like. Önskar att man kunde hjälpa till. Att man kunde ta lite av bördan på hans axlar så det blev lite lättare. Kram

  2. Varje dag är han i våra tankar under denna tuffa tid. Jag är övertygad att han kommer att klara det.

Lämna en kommentar