Bröllop

Tänkte att årets första inlägg bara ska vara fint, innehålla vackra bilder på två människor som står mig väldigt nära. Min bästa vän Nadja och hennes numera make, Mathias. Igår så gifte dem sig lite i hemlighet, men jag, Louise, min lillasyster och deras närmsta släkt visste om det. Lillasyster Erica förevigade allt och jag och Lollo var vittnen. Det var fint och det var vackert. Älskar dessa människor och deras lilla son Ville. De är precis så som man vill att människor ska vara. Är glad att jag fick vara med dem på deras dag och vill visa er lite foton som Erica (lillasyster) tog ifrån bröllopet. Ett stort grattis och all kärlek till familjen Tervo!

Det var även roligt att få träffa både Nadjas och Mathias släkt. Föräldrar, syskon och hundar som man tidigare bara hört talas om eller träffat som allra snabbast. Människor som format mina vänner till dem som de är just nu, här idag. Sådant är alltid spännande, se vad som gjort och format en människa som står en nära. Njut av bilderna, de gjorde jag.

 

ImageImageImagebrImagebrImageImage

2 kommentarer

Lämna en kommentar